Soul Surfer

I Lördags hämtade Amanda mig från flygplatsen, vi käkade en snabbis på Chippotle och sedan bar det av hem till henne. Jag fick visa alla min inköp och sedan blev det en snabbdusch innan det var daxa tt bege oss till DownTown Denver och fira en au-pair som fylldre år. Vi käka på Cheesecake Factory, jag beställde ceasarsallad och ett glas vin (+ en pinacolada), grymt gott var det. Medans dom andra gjorde sig klara för fest så åkte vi hemmåt istället, jag skulle jobba dagen efter så inge värt att vara trött och seg.

Åkte hem vid 11, passade en liten trollunge medans hons sov så det var ju en ganska chill jobbdag. Efteråt kom Amanda och plockade upp mig och vi stack på Bio på Mills. Sedan reklamen kom för "Soul Surfer" så har vi sagt att vi ska kolla på den och nu när den hade premiär så var det en självklarhet att se den så fort som möjligt. När vi kom dit blev vi stoppade av en kille som berättade att man kunde få gratis biljetter till filmen och såklart nappade vi på de (innan dess köpte vi biljetter men fick lämna tillbaka dom).

Filmen är en av dom bästa någonsin, som jag kanske berättat innan så älskar jag verklighetsbaserade filmer. Filmen handlar om 13åriga Bethany som lever för sin surfing, en dag när hon ligger ute i vattnet så kommer en haj och biter av hennes arm. Hon ger inte upp hoppet om att surfa vidare med bara en arm.

En annan rolig sak som hände efter filmen var att hon (Annasophia Robb) som spelar Bethany i filmen var där och blev intervjuad, tydligen bor hon här i Colorado och går på Highschool här.

Alla måste se filmen!!!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0