Veronica Maggio

Vilken stjärna hon är, Veronica Maggio. Kan sitta dagar igenom och bara
 lyssna på henne och hennes låtar,
man känner igen sig i nästan alla hennes låtar.



Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej



Du tar bort min hand ifrån din arm
och flyttar bort
ingenting jag säger spelar längre någon roll
ställer mig i hallen tills jag fattar vad som hänt
får jag ens ha kvar dig som min vän


Oooh, ooh sång på sång
Det ekar över hela staden
Åh, nått stort på gång'
För det är kö från gatan upp till hallen


Lyssna och njut!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blivit störtkär i hennes album. Grym är hon!

2011-04-30 @ 14:45:52
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0