25/8 - 11

HejHej!

Tycker det blir mycket tjat om detta varma väder men detta är helt sjukt, man sitter i skuggan hela tiden och orkar inte göra något. Just nu sitter jag utanför Starbucks och kollar på folk och ta det lungt, ganska skönt faktiskt. Har skypeat med AnnaPanna och Mor&Far idag, alltid kul att se och prata folk man känner igen och tycker om.

 

Ska träffa Sofie lite senare ikväll hade jag tänkt, skulle käkat glass men blir nog en runda på Cherry Creek istället. Helgen måste planeras för gör jag inget i helgen blir jag besviken.

Nu ska jag cykla hem och gömma mig i min källare, där är det svalt och skönt.

 


Min Utsikt just nu:

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0