35 grader steksol -----> 35 grader spöregn

Tjenare Mannen (tänk dig Ove i solsidan säga de)

Hoppas allt är bra där ute i världen, vet ju faktiskt inte vart min läsare kommer ifrån.

Idag har varit en ganska lugn dag här i Golden, tog en runda ner till downtown på förmiddagen då det var ca 35 grader steksol men ändras på 2 min och blev istället 35 grader spöregn. Jag var lagom blöt när jag kom hem, gick och la mig och kollade på lite tv och pratade med folk på nätet. Käkade lite soppa till lunch och la mig sedan och kollade på lite svensk tv på datorn men råkade somnade nästan på direkten, solen gör mig så trött så trött.

Vaknade av att J knackade på dörren och frågade om jag ville följa med och käka mexikanskt med ett litet gäng. Mötte upp J´s kompis och hennes mamma och såklart lilla S som jag ibland tagit hand om. Mycket god mat har dom det stället, blev Quesadilla för min del. Efteråt åkte jag, J och L vidare till Target och handlade lite, kom på att jag behöver någon klänning som man kan bara kan slänga på sig när man inte vill vara för fin och inte för slapptklädd, hittade en jättefin som fick följa med hem.

När vi kom hem blev det bara slapp här hemma och nu är klockan snart halv 11 och jag tänkte faktiskt gå och lägga mig. Imorgon ska vi hitta på något jag sätt fram emot några dagar nu, kan ni gissa vart vi ska?


Älskar att cykla längs med vattnet... (innan det började spöregna)

Min nya klänning från Target


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Kan det vara dags för köttbullar och lingon?

Choklad och annat svenskt godis kanske.

Puss

2011-08-02 @ 15:53:43
Postat av: elin&ville

Ikea kanske?? Jag vill oxå dit;)

Fin klänning!

2011-08-02 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0