Dirty-Ellen

Igårkväll blev det som sagt DownTown med Sofie, det var verkligen supertrevligt.

Hämtade upp henne vid 6 för att sedan åka vidare downtown och strosa runt innan vi gick till CheeseCake Factory. Det var proppat med folk så blev att vänta lite innan vi fick vårat bord, där förövrigt vår servitör kallade mig för Dirty Ellen (bordet var smutsigt så han skrev till dirty men blev lite fel). Jag käkade en pasta som jag typ ätit varje gång jag varit där, som vanligt så åt jag bara 1/3 av det så blev en doggybag hem som jag sitter och smaska på nu faktiskt (1/3 idag me ).

Sedan gick vi vidare till The Brothers, jag körde så blev Sprite för mig men Sofie drack drink. Vi kom ganska tidigt så nästan inget folk där men det va nice ändå. Vi satt och spanade på schnygga killar och jag pekade ut en jättesöt, samma kille som tog sina kompisar med sig och var sociala mot mig och Sofie. 3 killar från Florida, supertrevliga.
Avslutade kvällen ganska tidigt pga vi var trötta men vi var nöjda med kvällen (jag iallfall).

Söta Sofie

The Gang -1

Sen blev det avlämning av Sofie och sedan körde jag hemmåt mot Golden och kollade lite dator innan jag somnade.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0