En kväll DownTown Denver

Tjing Tjong!

Nu ligger jag sängen redo för lite sömn, inte för att dagen varit så jobbig men trött är jag ändå. Som jag skrev innan så åkte jag DownTown och mötte upp Sofie. Vi kollade lite på Forever21, köpte vykort, käkade Burritos och var på American Apperel. Jag köpte en någonting som bara skrek Ellen, visar imorgon. Tackar Sofie för ännu en rolig kväll, blir troligen partyparty nästnästa helg, klart jag måste visa Sofie partylivet här i Denver.

Imorgon blir det 2 "jobbpass", en gång vid 12 och en gång vid 20.00. Är lite synd att L sover middag första gången och går och lägger sig andra gången så vi inte kan hitta på något men blir skoj ändå.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0