Finns ingen....

som jag saknar så mycket som VILLE.

Att vara ifrån denna lilla trollunge är nog de svåraste, 1,5 år utan att kunna se honom när jag vill är hemskt. Så mycket som L har utvecklats på bara ett år här i USA har troligen också Ville utvecklats lika mycket i Sverige så känns lite konstigt att man inte får vara med när lilla Ville som nyss var en bäbis som inte kunde prata till en vild lite unge som har en egen vilja. Varje gång jag prata med han på skype så har han alltid något nytt att berätta och han prata på om allt och ingenting, man får nästan skavsår i öronen.

På ett sätt längtar jag till Januari så jag kan pussas, kramas och gnugga näsa hur mycket jag vill med Ville-bus...meeeen, jag trivs bra här i USA så låt tiden gå sakta...snälla!!


Sakna dig fis-unge!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

vet att Ville saknar dej oxå !

2011-08-16 @ 13:30:03
Postat av: Caroline

haha everett satt jämte mig när jag kollade din blogg och så fick han syn på Ville och sa "he's a pirate guy!! Caroline, I want him to be my friend! så sött:)

2011-08-16 @ 14:08:13
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/
Postat av: Ville

Jag saknar dig med<3;)

2011-08-16 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0