Hans favoritfärg är Lila!

Fick precis en kod till internetet här. Jag lever och har det kanon här ute i skogen. Berättar mer när är hemma i Colorado eller innan dess kanske. Det svenska sommarlägret här i Minnesota är iallafall såååå roligt, det är så myspys här ute i skogen med. Hittade en jättesöt kille, men trodde tyvärr han inte gillade tjejer och berättade för J men hon trodde bara att hans favoritfärg va lila...men jag hade rätt denna gången...tyvärr! Har träffat mer trevligt folk här, 2 killar från Falun/Jönköping och Sölvesborg.

Just nu regnar det här, sitter under ett parasol och lyssnar på när någon spelar piano och några som kastar frisbee. Kommer skriva sedan mer om Sjölunden (lägret).

Nu ska jag bort till Min ,J och L stuga där vi bor själva, jag kunde välja mellan 16 sängar att sova i, det är redigt sommarläger känsla här. Stugan kallas förövrigt för fladdermus-stugan eftersom de bor fladdermöss här under taket på verandan..... hur mys? Vissa skrattade och frågade "ska ni bo där? ni vet att det finns fladdermöss va?"...JAPP, vi har inget val;)

Hörs när vi hörs!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

du brukar ju ha rätt Ellen ;)

2011-08-12 @ 05:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0