Härlig dag, Härliga kväll!

Blev inte riktigt som jag tänkt mig ikväll, Sofie mådde inte bra så blev att stanna hemma ikväll men det var skönt de med. Hopaps på att hon blir frisk imorgon så vi kan hitta på något eller iallafall på Lördag.

Förresten, när jag åkte hem från Starbucks så körde jag förbi mitt favoritställe (vattnet) och råkade visst fastna där. Satt där ett tag och njöt av solen, bestämde mig för att åka hem och byta om till badkläder och åka ner igen och steka och bada. Påvägen ner igen så började solen försvinna och när jag kom fram var den helt borta men det var skönt att sitta och lyssna på vattnet samtidigt som jag började på min nya bok som jag lånat av J´s mamma. Boken heter "Jonas Eckel", har inte riktigt kommit in i den ännu men kom en bit när jag låg nere vid vattnet. Efter ett tag blev jag så varm så jag skulle hoppa i och bada men precis när jag nuddat vattnet med ena tån så kände jag en droppe på min axel, regnregnregn. Packade ihop min saker och cyklade hem snabbt, det var det badet.

När jag kom hem blev det att ta de lungt innan vi drog bort till mexikanska restaurangen, blev quesadillas för mig (som vanligt), mums var det. Nu sitter jag i soffan och kollar på Jersey Shore, blåsta människor!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

Ser så skönt ut ! där skulle jag vilja vara !

2011-08-26 @ 16:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0