Lördag!

Känner jag är lite efter här på uppdateringen men efter denna helgen har jag varit heeelt slut. Aldrig varit så trött i hela mitt liv, men det är det värt.

I Fredags var en galen kväll/natt som ni kanske såg, på Lördagmorgon åkte jag hemmåt igen för att slänga på mig lite andra kläder och sedan iväg, denna gången till Cherry Creek. Mötte upp Sofie där och vi tog en vända på F21 och sedan var ni liksom klara och stod där och klockan var inte ens halv 2, Sofie hade en bio hon ville se och där hamnade vi. "Crazy Stupid Love", så mycket kärlek och humor har jag inte sett i en film någonsin...ena sekunden skrattade jag, andra grät jag. Efter filmen skjussade jag hem Sofie och jag fortsatte min färd hem till Golden, tog en snabbdusch och sedan var jag iväg igen..fast till Lakewood denna gång (läs:igen), blev sminkning och drinkblandning. Blev en ganska chill förfest men det var nice ändå, Tess pojkvän körde oss Downtown och redan då hade partyt satts igång rejält i bilen. Hamnade på en bar, för mig blev det vatten och sedan var vi på nästa bar där det blev en favoritdrink Midori Sour, hade kunnat leva på den drinken. Gick vidare till en nattklubb och skulle möta upp födelsedagsbarnet Thiago, var ganska dryg så vi stack ännu en gång.

Utanför nattklubben satt vi 3 på en bänk, visste inte vad vi skulle göra. Träffade 2 trevliga boys och dom följde med oss till slutmålet, The Brothers. Påvägen till The Brothers så tappade jag ena klacken och när jag kollade nästa gång så var en andra skorn bortsliten från klacken så mitt smeckis under kvällen blev Peter Pan, hemska skor men vad skulle jag göra...mina favoritskor:(.

Var en galen kväll ute i Lördags, träffade en trevlig person och inte var det Mr Långhårig iallafall. Blev mycket prat om hockey, sverige och massssa annat under kvällen och det var längesedan jag hade så kul faktiskt (även om jag bara kommer ihåg ½ kvällen)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0