Ny au-pair i staten!

Glömde ju berätta igår att jag tog mig till Cherry Creek för att möta upp en ny au-pair här i Colorado, eller hon har bott här i 2 veckor men har inte hunnit träffa henne innan. Hon heter Sofie, är Finlands-Svensk (ska gifta mig med någon med den dialakten), 24 år och Jättetrevlig.

Vi tog oss en runda runt på Mallet, jag köpte ingenting även om jag drog i massa men jag måste hålla mig till mitt shoppingförbud. Sedan gick vi och käkade på Panda Express och sedan vidare till Target. Kommer bli många möten med denna trevliga tjej, hoppas på att jag umgås så mycket så jag kan få lite av hennes dialekt =P...

Snackas om att dra downtown någon kväll när hon har slutat, måste visa henne de stora Forever21 då:)


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0