Skippade ZumPan!

Klockan börja närma sig 10 och jag har haft ihållande huvudvärk hela dagen, hoppade faktiskt Zumban nu ikväll. Efter passet imorse har jag varit slut hela dagen i kropp och knopp, min träningsvärk började vid 13.00 idag så vill inte veta hur den kommer vara när jag vaknar upp imorgon. Eftersom det var ett så hårt pass imorse så tänkte jag nog att det var träning för kvällen också, börja med ett pass om dagen iallafall.

Annars idag har jag tagit hand om L några timmar medans J pluggade lite, blev en runda ute i det fina vädret. Först var det lilla trollet sååå sur men efter att vi gått lite så blev hon glad som hon alltid bruka vara. Vi tog en rudna till Starbucks och drack smoothie och sedan vidare till parken och sedan hem. Har inte gjort så mycket mer idag, blev bjuden på filmkväll nu ikväll men jag hoppade den.

Ni kan kanske förstå att blir glad av att gå runt i detta fina väder med denna fina omgivningen?!

Ska strax går och sova, ska kolla lite dokumentärer på Svt Play först, får se om jag hittar något intressant. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer mer än att jag troligen ska möta upp Sofie på kvällen DownTown, hon har inte varit där ännu.

Godnatt!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Eliz

Vi har åxo blivit duktiga. Sätter kl på 08.00 sen promenad ca 45 min. Hela veckan har vi gjort detta jag å Johan. Bra va!!?

Hade varit "kuligare" att gå med den omgivningen du har!!

Puss å kram å sköt om dig!!

Alla hälsar!

2011-08-04 @ 10:22:54
Postat av: Sofia

Såg inte helt fel ut att ta en promenad där!

2011-08-05 @ 12:15:33
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0