Söndag!

Söndagsmorgon vaknar jag upp, är piggare än någonsin och förstår inte varför efter kvällen innan. Kläderna ligger utspridda i rummet och förstår inte när dom ens åkte av. Blev att snicksnacka lite med Tess om vad som hände kvällen innan och helt plötsligt får jag ett sms: "But Peter, i do we get to Neverland?....fly with your magical shoes of course", fick ett skrattanfall men kom sedan på vad som hände kvällen innan, mina skor är heeelt förstörda.

Gjorde mig iordning för dagens händelse: AU-PAIRMÖTE i Washington Park.
Mötte upp J&J och L i parken eftersom det var familjenpicknic, vi var först på plats och även våran LCC var sen, stabilt!. När väl alla au-pairer kommit så var det ganska trist eftersom våran LCC inte hade någon plan direkt på vad vi skulle göra, blev mycket dötid. Men blev att presentera sig för nya au-pairer och skvallra lite, alltid kul och höra!.
Gav upp efter ett tag, tog bilen hem till Golden. Fick ännu ett sms och blev inte att sitta inne på kvällen iallafall, åkte till en bar utanför Golden, chill men skönt. Blev inte en sen kväll men ack så trevligt det var.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0