Tubing in Golden!

Mamma, du gissade rätt (tror jag)

Hallgerd frågade om jag ville följa med och tubea med henne och såklart tackade jag inte nej, visst var jag nervös innan för jag trodde jag skulle drunka men det gick bra. Så sjukt kul var det och det kändes som en blandning av Kållerado och Flumerider på Liseberg men detta var ju på RIKTIGT och vissa stunder kändes de som man var i en djungel och flöt. Vattnet är ganska långt just nu så detta va verklingen i sista stund som man kan åka utan att stanna 100 gånger pga rumpan fastnar i marken.
Jag har 100 blåmärken på rumpan av alla stenar man slog i och fötterna har skavsår men det är der värt. Måste hinna göra det EN gång till iallafall innan det blir förkallt i luften med.

Såklart kunde jag inte ta med kamera:( men nästa gång ska jag ta massa kort och bevis på att jag gjort de:)

Blöt Ellen

Blöta shorts

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

YES!!!!!

Jag hade rätt

2011-08-23 @ 21:36:21
Postat av: Eliz

Grattis Lotta!!

Jag gjorde ju ett försök på gissning iallafall!!

2011-08-23 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0