Artfestival i Golden

Idag är det Art Festival har i Golden och det är proppat med folk som går runt här. Är 33 grader här idag och man kan nästan inte vara ute flr det är så varmt, man får hållla sig i skuggan.

Gick en runda med J&J och L, blev att kolla runt i alla tältet och sedan åkte jag vidare och fixade lite småsaker innan jag köpte med mig lunch ocg satte mig och kollade på dom som åkte ring i vattnet. Måste snart åka det själv, Caroline är med sugen så blir nog en tripp i floden snart:).

Nu ligger jag i sängen och kolla runte lite nätet, tänkte jag skulle vila lite innan jag gör mig iordning för kvällen. Ska ut och käka med Sofie ikväll, blir nog Cheesecake Factory och sedan kanske en bar.



P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

dom där "giant turkey legs" ser intressanta ut ;). Men om du ska åka ringarna- ta d jätteförsiktigt- ser roligt ut men kan vara farligt

2011-08-21 @ 06:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0