Snabbgenomgång

Hej hallå!

Lite efter med uppdatering känner jag, sorrylorry asså. Får bli en snabbgenomgång av helgen.

Lördag
Åkte DownTown och mötte upp ett tyskt gäng där en av dom fyllde år. Sarah bor här i Golden som jag och vi har gått i skolan tillsammans. Det blev en god pasta för mig och ett glas Chardonney. Var trevlig att träffa vissa folk, några av dom hälsade inte ens, snoffsiga människor det finns. Efteråt gick jag en runda i stan och kikade, hamnade inne på F21 där det inte fanns så mycket. Dock började det lukta bajs i hela affären men tänkte inte mer på de, tills jag såg en kvinna i 40 års åldern springa mot personalrummet och höll sig för magen, var ju troligen hennes mage som krånglat och hade lagt av brakare i hela affären. Gick runt och tittade på kläder och helt plötsligt såg jag hur folk klöks, håller för näsan, pekar och håller sig borta från en del i affären. Jag går bort för att se vad som hänt och se på golvet en BAJSHÖG, MÄNSKOBAJS ASSÅ. Sen såg jag att dom gick in i provrummet med alla städgrejer så tydligen måste hon fått akut bajsattack och bajsade ner hela F21.

När jag kom hem blev det chill resten av kvällen, tog en powerwalk och pratade med folk på internet. Gick och la mig jättetidigt och kollade på film men somnade nästan direkt.


Söndag
Började dagen med att jobba 9-13, sedan blev det chill. När L vaknade då J var hemma så bestämde dom sig för att gå på bio så jag följde med till Mills Mall eftersom bion ligger granne med det. Hann kika lite i dom olika affärerna innan bion var klar. Efteråt så åkte vi till Denver för att J ville köpa lite kläder på American Apperel, insåg då att jag kommer köpa ALLA mina barn´s kläder där, sjukt söta och coola.
Efter AA besöket så åkte vi hemmåt till lilla Golden igen och käkade middag och sedan blev det lungt fram till jag fick ett sms av Thigge. Han kom förbi Golden och plockade upp mig och vi åkte vidare till Evergreen, hyrde film och åkte hem till honom. Kollade på Love And other Drugs igen, älskar den filmen. Sen skjussade han hem mig till Golden där på natten, var närmare 2 när jag steg ur bilen och sedan hoppade jag direkt i säng och somnade lika snabbt som jag la ner huvudet på kudden.

Måndag
Var meningen att jag skulle följa med J på mördapass i morse men eftersom jag kom hem vid 2 natten innan så var jag inte så pigg när klockan ringde 05.30. Tog en välförtjänt sovmorgon till 10.30, gjorde mig iordning och åt en snabbfrulle. Vid halv 1 åkte jag med J till Denver för hon skulle klippa sig, gick en runda på Cherry Creek Mall under tiden. Hittade bara en tröja på Urban Outfitters, rea såklart. Annars finns det inte mycket nu i butikerna, sjutk tråkigt. Nu ligger jag i sängen och chillar, ska börja packa min väska snart som ligger tom här på golvet. Hatar att packa, alltid glömmer man något.

Ikväll ska vi äta köttbullar från IKEA, mumsfillebabba!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0