zumPa!

Blev ev träningsmorgon för mig, gick upp lagom tidigt och gick till zumba. Var en annan som höll i det idag, hon är typ galen och överdriven så känns sådär faktiskt. Klart att man ska vara glad,stissig och pepp men hon glömmer bort stegen och är man typ nybörjare som jag så äre svårt att se vad hon gjorde för steg. Den andra kvinnan som håller i det andra passet är mer dämpad och gör stegen noga så man själv kan överdriva sen. Ganska kul att det var 80-åringar med på passet, hängde med sådär bra.
Ska på passet imorgonkväll också.

Zumba

Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och värma upp mig innan jag ska ut på skojheter, har ni kommit på vad jag ska göra ännu?!;)

Jag berättar senare jag lovar!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Eliz

Du har ju mycket berg runt dig, så en vild gissning på "bergsklättring"!! :-)

Du kanske ska ha min 6 st Zumba skivor och dansa hemma stället!!Då kan du inte skylla på att ledaren är dålig!!

Kram å sköt om dig!

2011-08-23 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0