ännu en kväll på Mills...



Igårkväll hämtade en au-pair upp mig och i bilen satt även en annan au-pair och malin. Dom andra au-pairena hade bestämmt att åka till Mills så jag och malin hängde på. När vi bäl kom dit gick dom och fixade naglarna och jag och malin satte oss kollade på folk, vi hade missat att dom skulle fixa naglarna så vi fattade inte riktigt varför vi skulle med. Men när vi sitter där och käka så kommer det fram 2 tjejer, jag känner igen den ena eftersom hon är svensk och hon är bästa vän med DENNIS (min fd. vän). Vi satt där vi 4 och pratade om våra liv här i Colorado, alltid kul o höra hur andra har det också.

När dom var klara med sina naglar så åkte vi hemmåt och dom lämnade av mig och sedan gick jag och la mig nästa direkt.

Kände jag behövde hitta på något på kvällen eftersom jag hade en ganska dålig grå dag så TACK!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

ha ha häftig skugga när du hoppar !

2011-02-20 @ 10:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0