En gammal kärlek sätter sina spår.....

hejhej hello!.

Klockan har nyss slagit 00.00 här i CO/USA och jag har börjat gäspa så snart blir det sängen.

Idag har inte hänt så mycket, skulle gått till gymmet i morse men sov inte på hela natten så sket i det. Har varit riktigt kallt även idag så vi har hållit oss inne hela dagen, mys det med.

När J kom hem körde jag och hämtade upp Malin och sen åkte vi till Mills, jag var tvungen att fixa örhängen till mitt nytagna hål och hittade även andra snygga också. Passade på att käka på Mills också, Panda Express is the shit.

Slängde mig i sängen det första jag gjorde när jag kom hem och kollade Mästerkocken, älskar allt som har med matlagningsprogram och göra (visste du de?)

Efter programmet skrev en gammal "pojkvän"´s mamma till mig på facebook, jag har kontakt med henne men inte med killen. Jag har dagar då jag saknar honom fruktansvärt mycket, alla fina och mysiga resor till Linkon. Men han har gått vidare och jag med (typ) så man får gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0