Vandrande snögubbe

Iskallt Måndag-Onsdag men idag lovade dom lite varmare men icke. Det är varmare i luften men snöade mer idag, mer blask. BTW ni har väl hört om den hemska snöstormen här i USA som dödat minst 12 liv, vi är en litenliten del av de ovädret. Läs här om du inte är med i svängarna.

Imorse (läs:11.30) så vaknade jag till liv efter att ha stängt av min väckarklocka 3 gånger och jag insåg att jag inte orkade gå till gymmet, imorse IGEN. Känner att jag har typ ont i ryggen och helt slö i huvudet efter ännu en dålig natt med knäppa drömmar så hoppade det. Städade undan lite på mitt rum och sedan slängde jag på mig lite kläder och insåg när jag kom utanför dörren att det SNÖADE men valde att gå ut ändå, J skulle till ett cafe så jag fick skjuss till Starbucks där jag satt och kollade på videoklipp på min mobil som jag spelat in på VilleBus, han är världens finaste och roligaste lillkille.

Efter 1,5 h på SB med en stor, varm, god Chailatte i handen så gick jag hemmåt, såg ut som en snögubbe när jag kom hem.

 

Ikväll ska jag träffa Mr Långhårig ute på samma ställe som första gången jag träffade han. Han ställde ju in i Sönsdags och Tisdags så nu väntar jag bara på ett sms att han även ställer in ikväll, eller är det jag som ställer in för det är så dåligt väder och jag inte våga köra men jag håller en tumme.

 

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0