Mac&Cheese

Idag är fortfarande lite kallt här så vi har hållit oss inne idag igen, bra böcker framför en mysig brasa är bättre tycker jag och L. Till lunch lagade jag Mac&Cheese för första gången i mitt liv och L älskade det, vilken bra nanny jag är:D

Sitter redo nu att gå till gymmet, J kommer snart hem från jobbet och L sover middag. Ikväll blir det att hänga med dom bästa flickorna här i CO, Malin och Amandy. Det pratas löst om att bli bruna och eftersom Malin är en storsolare i solarium och jag är lite skraj för sådant så tipsade hon om spraytan istället, men nu är jag skraj för att bli orange istället.... bode jag?=P

Som sagt så är jag redo för några timmar på gymmet innan det är dags att möta flickorna!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fyfan vad gott det ser ut !!! är det bara makaroner och ostsås typ eller?:P



jag ska kolla på vs sida imorn tänkte jag & bestämma mig för vilka bikinisar jag vill ha:D sen skickar jag till på meddelande på facebook:) men som sagt, tänkte du kan vänta lite med att köpa de tills jag har mer pengar kanske :P KRAM!

2011-02-10 @ 00:03:28
Postat av: Jennilie

Sv: tack så mycket, kul att du gillar den! =)

2011-02-10 @ 18:57:28
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0