Manikyr

Första gången och........

Igår gjort jag något jag aldrig gjort innan, manikyr. Efter jobbet igår hämtade jag upp Malin och vi åkte till Mills och checkade läget. När vi hade gjort de gamla vanliga (kolla kläder) så gick vi till nagelsalongen och beställde Manikyr. Jag valde min färg, blyetsgrå. Allt var underbart MEN jag hatar nagelfilar eftersom det känns som dom filar på tänderna så jag satt och bet ihop käkarna så dom värkte. Efter nagellacket satt hon på en 2 stenar på ringfingernaglarna, hade egentligen velat ha runda men dom var slut och hon som gjode naglar tyckte verkligen att jag skulle ha blommorna så till slut sa jag ja, ser ut som en liten flicka......

...... absolut INTE sista gången!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0