SnöSnöSnö

Imorse när jag kom på övervåningen för jobb så kollade jag ut i fönstret, SNÖ! Jag är trött på snö här nu faktiskt, även om den inte ligger kvar för sol och lite regn kommer samtidigt.
Idag mötte jag och L upp Malin och hennes 2 barn i byggnaden där badhuset är, finns även en lite lekpark där så dom fick leka inne idag barnen. Även om Malin´s äldsta är 5 så lekte hon med Lu (ibland iaf), lilla L vill leka med allt i alla.

Vi hade med oss lunch till lekplatsen och där satt vi 2 au-pairer med våra barn, alla andra mammor trodde det var våra.

Vid halv 1 stack vi hem för jag ska hjälpa till om ta hand om S idag, Mamma L skulle på massage.

ikväll får vi se vad som händer..

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0