Underbar dag i Golden

GUUUU vilker väder det är idag DÅH!

Idag började jag vid 8.00 och när jag kom upp på övervåningen och såg att det var strålande sol så strålade jag med. Vi tog det lugn, åt frukost och läste böcker innan det var dags att klä på oss och gå ut. Jag behövde bara jeans, converse, linne och min bikerjacka (DVS. INGENTING). Det är fortfarande snö på vissa ställen men solen stekte på som bara den så vi njöt när vi gick till parken, där var vi inte ensamma! 

Jag kan bli så förbannad på barn ibland, JÄVLA UNGAR! Idag sa jag till en pojke som gick upp i ruschkanan och ingen kunde åka för han åkte ner och sen gick han upp igen och åkte ner. Jag sa till han att i en rushkana åker man neråt och att det är andra barn som vill åka också, då sa han något fult och sprang därifrån. Sen när jag går och sätter mig på en bänk så står killen och prata med sin mamma och säger: "Mamma, det är hon bakom mig som sa till mig att jag inte fick åka rushkana"...EH URSÄKTA? Det som var bra var att hans syster stod jämte när jag frågade snällt om han kunde åka neråt och hon hörde att jag frågade snällt och därför gick sedan pojken fram till mig och sa "förlåt"...


En annan sak som hände var att det var massa pojkar som sprang runt och jagade varandra och till slut så ville inte en kille vara med längre så han gick och satte sig hos sin farmor/mormor och sen kom en kille som var med och lekte och frågade varför killen inte ville vara med mer och han berättade han var trött.....DÅ trycker den andra killen upp sitt ansikte i killens ansikte och säger nå riktigt fult och säger att killen är en mes för han inte vill vara med.. Då tar farmorn den gråtade killen och gå till den elakas killes pappa och säger att dom inte kommer överens.. den elaka fortsätter skrika saker och är så JÄVLA elak och sen går den gråtande killen iväg med sin farmor igen och så skriker den elaka igen "naaawww nawww gråter du som en bäääääbis, jag vill ändå inte leka med dig...".. Skulle kunna gå fram och ge honom en snyting, pappan stod jämte och sa ingenting.

L hittade en jättesnäll flicka och leka med, dock var hon 8 år men det gjorde henne ingenting. dom satt säkert 1 timme och gjorde sandslott och när jag skulle hämta henne för att gå hem så berättade flickan att hon hette BB (what?) och sedan gav hon L en stoooor kram, hela vägen hem gick L och pratade om BB.


Nu sitter L och äter och jag gör mig redo för en powernap jag med, är grymt trött. Ikväll får vi se vad som händer, har gett upp nu!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

Livat i Golden !

2011-02-18 @ 21:43:15
Postat av: Sabina

alltsa vissa barn pa lekplatserna ar helt galna.. och deras anhoriga & barnvakter ar ibland annu varre, kanner igen det dar - usch!

2011-02-18 @ 23:59:53
URL: http://sabinapalmer.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0