Väderomställning


Längtar till sommaren här i Golden

Idag när jag vaknade upp vid 06.30 och kom upp till övervåningen så var brasan igång och J berättade för mig att det var mycket kallt ute, fattade nog inte hur kallt det var när hon sa de.

Stack ut huvudet när jag skulle släppa ut hunden och fick världens chock, idag är det -25 C här i Golden/Colorado. Under natten har det varit -30 C och det ska hålla i sig nu till på Torsdag.

Det som är så skönt med Colorado är att vädret skiftar så hela tiden, som tex nu då så är det ISKALLT i 3 dagar och sen på Torsdag är all snö borta....och som härromdagen var det ju +20 C här, crazy men coolt.

Ikväll var det egentligen meningen att jag skulle träffa Mr Långhårig men jag är lite rädd för att köra när det är så dåligt väder så jag ställde in, får bli på Torsdag istället. Jag drar bort till gymmet istället och kör ett mördapass hade jag tänkt, tror jag ska fråga J om man kan finna ett solarium här någonstans också, räcker med att sola typ 1 gång för 1 gång här = 5 gånger hemma.


Nu ropar L att hon är vaken så jag får hämta henne och sedan ska vi mysa ner oss i soffan med en film innan mamma J kommer hem och jag kan gå till gymme.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0