American boys SUCKS

Jag hade gjort mig iordning i 2 h och gjort mig extra snygg för mitt möte med Mr Långhårig. Hela dagen hade vi smsat och bestämt att vi skulle ut och äta först och sedan på bio, han föreslog "The Stock Show" (rodeo) men jag tackade nej och ville hellre på käka och bio.

Klockan slog 18.00, undrade varför inte han inte hört av sig och slängde iväg ett sms och det tog tid för han och svara. Till slut får jag ett svar tillbaka "I don´t feel like anything tonight now honestly", eh VA?

Ibland undrar jag hur folk tänker, hade varit en annan sak om han hade haft en förklaring och typ 2 timmar innan och INTE NÄR VI SKULLE SETTS. Jag hade sett fram emot att äntligen hitta på något efter några dagar då jag bara suttit och stirrat i väggen på mitt rum.

Lite besviken blev jag faktiskt, vilken jävla diss Ellen Clarberg!!!!!!!!

Ska jag vara ärlig så tror jag att Svenska killar är lite snällare och normalare mot tjejer, har ju erfarenhet av en Mr W också och han var ju likadan som Mr Långhårig.

GODNATT!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men ofta alla killar i USA är sånna svin? Hur ska vi då kunna hitta några att gifta oss med, Ellen!? ;)

2011-01-13 @ 10:04:20
URL: http://lovisanannyal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0