Back in the USA

Då är man tillbaka i vardagen här i USA igen, är faktiskt lite skönt. Var inte alls orolig innan jag åkte tillbaka för nu visste jag ju vart jag kommer tillbaka till.
Har börjat med en mörda-vecka, jobb måndag-fredag. Skulle börja ta tag i mitt liv nu när det är nytt år men har inte kommit igång riktigt men det kommer, gymmet ikväll.


Igår kom Björn en runda och hälsade på här i Golden, vi tog en Chailatte på SB och satt mest och pratade skit. Vi såg världens smalaste tjej som var typ 15 år, kunde inte sluta kolla.

Igår var jag bjuden på fest med 2 au-pairer som hade fyllt år, först var det limousin i 3 h och sedan girlsnight på Suite 200 men eftersom jag började jobba 7 dagen efter så blev det bara en snabbis downtown, dock träffade jag inga tjejer =S


Idag har jag o L varit på storytime men jag hade visst kollat fel, jag tänkte att det var Tisdag idag men icke så fick bli babytime istället idag.

Ikväll blir det gymmet efter J har kommit från jobbet.


P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: syrgas snyggingen

äckligt smal!

2011-01-06 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0