Beerpong och Flipcup är min nya hobby....

Igår drog vi iväg på fest i Morrison hos en kompis syster till Tess, hon fyller 25 år. Till en början var jag lite skeptisk men när vi väl kom dit så var det fullt med folk och alla var jättetrevliga. Tog inte många minuter innan någon frågade om vi skulle köra lite Beerpong och såklart är jag öppen och vill lära mig nya saker så jag körde på, gick riktigt bra för mig och Tess (jag gjorde NÄSTAN så vi vann). När vi spelat klart Beerpong så körde vi en annan dricklek som hette FlipCup, man var 8 på varje lag och alla hade en mugg med lite dricka i och sen skulle man tävla mot varandra genom att person nr 1 skulle dricka upp drickan i muggen, ställa den på bordskanten och "flippa" den ett varv så den bytte håll. Jag tycker att jag skötte mig bra i lekarna för att vara nybörjade!

Med en kväll av för mycket cider (ont i magen), svenska för nybörjade (vi lärde alla säga "knullrufs" och "ska vi pippa" utan att berätta va det betydde) och massa M***J** (inget för mig) så tycker jag det är var mycket trevlig kväll. Fast hade egentligen velat befinna mig downtown där en annan viss person var men vi ska ses i veckan så det gjorde inget;)

Åkte hem vid ca 2 och sedan blev det att sova i Tess&Johan´s sköna soffa, samtidigt som jag smsade med en skitstövel...samma kille som blir pappa om 1 vecka! Idag har det kommit mer och mer snö i Colorado, nästan lite "Sverige-varning" på det hela. Vi beställde pizza på hemkörning så där satt vi, jag, tess och en pizzakartong i mellan oss i soffan och kollade på 2 filmer, vilken tur jag börja mitt nya liv imorn:)

Kom hem till Golden igen vid halv 6 tiden och då blev det att käka lite mat och umgås med "momo and mofa" eftersom dom åker hem imorgon.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0