Dax för en tatuering.........

Har sagt sen jag kom hit att jag vill skaffa mig en tatuering. Denna översta tatuering (bubbleroom.se´s modell) blev jag förälskad i när jag såg den första gången förra sommaren. Kanske tråkigt att härma henne men jag vill göra den med "riktig", inte bara SVART utan lite skimmer så det ser ut som en riktigt fjäder.

eller/och

Fågeltatuering är jag med lite kär i, fundera dock att göra fjärilar istället för fåglar så blir det en lite hyllning till min kära kusin som gick bort 06.

 

Vad tycker ni??

 

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: mammsen

Du vet vad jag tycker!!!!!!!!!!!!!

2011-01-10 @ 20:32:14
Postat av: Dessie

Skit snygga båda men den första var ganska lik Emmas.. Hoppas allt är bra<3

2011-01-10 @ 21:45:02
Postat av: tess!

Oj oj oj, vad manga inlagg har med mitt namn i, sa nu kanenr jag att jag ar ju lite tvungen att saga hej hej ;) jag tycker att bada tatueringarna ar super bra val, sa lange det inte blir en enda stor svart blubb ;) tack for i helgen gumms!

2011-01-11 @ 00:25:48
URL: http://ktbl.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej, jag kommer flytta till Denver nu på fredag och vad jag förstår så bor du typ precis utanför? tänkte att de kunde träffas i så fall:)?

Kram Caroline

2011-01-11 @ 02:59:42
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0