Inte missnöjd alls!

Igår så blev det en runda till Lakewood och mötte upp Mr Långhårig.

Var lite smått nervös när jag åkte ifrån Golden 20.00 igår och mest innan dess för jag väntade på att han skulle skicka sms och säga att han inte ville även denna gång men det kom inget sms. Jag letade upp adressen innan men ändå körde jag vilse när jag väl var där men till slut så mötte han honom på parkeringen. Han hade precis varit och tränat och ja där stod man iordninggjord från topp till tå men han drog faktiskt på sig ett par jeans sen.

Det är så annolunda med att klä på sig här, på fester tex så går alla dit vardagsklädda, inga klackar ingenting och då är jag ändå inte en sådan som står och gör iordning mig i typ 5 h.

Vi gick till en bar och tog några drinkar (läs:diet coke) och satt där helahela kvällen, var meningen vi skulle på bio men vi hoppade den. Vi satt och pratade eller han pratade mest för jag är ganska blyg (tro det eller ej) och ni som känner mig vet att jag inte kan kolla folk i ögonen och ännu svårare igår.

Och som jag trodde innan så var han inte född 80, förra gången jag kollade hans leg så var jag tvungen och kolla snabbt så jag kollade på första bästa siffror och det stod 80. Igår frågade jag han hur gammal han var, han är född 86 OCH dom siffrona jag såg det var hans postnr här i USA (blåst?japp!)!!!

Det var en mycket trevlig kväll och slutade mycket bra med så jag är inte missnöjd alls:) bilen rullade hemmåt vid 00.30 och sen bumms ner i säng och somnade mycket gott.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0