Inte riktigt som jag tänkt mig.....

Blev inget DownTown för en viss mrs Clarberg.

Klockan är 20.14 och jag är faktiskt lika trött idag som jag varit dom andra dagarna sen jag kom hit, känner även mig faktiskt lite sjuk. Pratade med Tess och dom skulle downtown senare och hon undrade om jag ville möta upp henne downtown och festa men för en gångs skull så hade jag velat festa jag med, inte kört. Inte lätt när man bor här själv i Golden och alla andra kan turas om att köra, jag får alltid köra.
Mr Långhårig skulle jobba imorn tidigt så blev inge träff med han heller.

Nu ska jag krypa ner med svenskt godis och kolla Let´s Dance som (tydligen) började idag, måste ju utse vem som ska bli min favorit iår även om jag tycker programmet är lite töntigt.

Ska försöka hitta på något roligt imorgon på dagen, kanske blir downtown imorgonkväll istället.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: syrgas snyggingen

du hade alltid kunnat sova utanför Outleten i Castle Rock? :D

2011-01-08 @ 05:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0