My birthday-weekend

Torsdag:
Vi drog DownTown jag,tess och megan och gick på girlsnight på Lavish (tjejer dricker gratis). Förra gången jag var där med dom andra tjejerna så körde jag så jag drack såklart ingenting men DENNA GÅNGEN ojojoj, galen kväll. Bjöds på Champange och massa drinkar, goda/äckliga och starka/svaga. Vi träffade ett gäng killar som var från the ARMY så muskler hade dom (nu ljög jag), jag pratade med en kille som hette RAINSTORM fast jag tror han ljög. Som sagt så var allt gratis såååå jag kommer ihåg nästa hela kvällen medans dom andra damerna var ganska så borta. Tess tappade båda telefon, plånbok, lägenhetsnycklar OCH ett Leg men i själva verket så hade hon allt i väskan.
Tess boyfriend kom och hämtade oss och han körde även hem mig till Golden, vilken super kille.

Rainstorm på vänterkanten;)

Fredag:

Min Födelsedag började med att sova ut länge och jag slapp jobba eftersom J var ledig. Tess kom och vi käkade pizza i golden och sedan åkte vi hem och gottade ner oss i chocklad och en film, vi båda somnade till och från där i soffan. Efter filmen vid ca 11 så får Tess ett ryck och fråga om vi ska dra till en bar i Golden där hennes pojkvän och hans kompis var, dit åkte vi. Jag var yrvaken men det var ju trotts allt min födelsedag så jag firade med lite mer drinkar men mest satt jag och Tess och kollade på alla tjejer som hade fula kläder på sig. Såg världens sötaste kille men eftersom jag är så feg så vågade jag inte prata med han även om jag ville.

Världens godaste tårta!

Lördag
Jag skulle träffat au-pairer för en fika för det varit min födelsedag men ingen dök upp så jag fick med mig Tess och Megan ner och vi käkade lunch på Cheesecake-Factory, världens godaste ställe. Efteråt så åkte vi gratis-bussen upp till F21 och shoppade lite innan det var dags att åka hemmåt. Lämnade Megan och hämtade saker till Tess för att sedan åka hem till mig och göra oss iordning för kvällen, SUITE 200. Lagom lama så åkte vi downtown och gick ett ett ställe som hette Lime, när vi skulle beställa så lämna jag fram mitt ID och blev nekad för det inte var amerikansk men han såg att jag blev besviken så han vinkade tillbaka mig sedan men jag lovade honom att inte sätta honom i trubbel, det gjorde jag ju inte heller.
Gick till Suite200 där vi köpte några drinkar och kollade på allt folk, alltid lika kul. Skulle möta upp dom andra tjejerna, dock kom dom senare så för att komma in så var dom tvunga att köpa drinkbord, $200...OPPS!
Dansade all night long och sedan hämtade Tess´s boyfriend oss igen, VILKEN KILLE HON HAR.


Söndag
ChillChill och lite mer Chill!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0