Mr Långhårig

Jag är dålig på uppdatering jag vet:S...

Dagarna här i Golden ser lite ut som innan men en sak har jag förändrat.... innan gick jag och la mig tidigast 9 men nu sen jag kom tillbaka så har jag gått och lagt mig 8 (TJUGO.NOLLNOLL), helt sjukt. tror jag är lite jetlag ännu men ändå, hallå 20.00 är FÖRTIDIGT. Det dumma är att jag vaknar 00.00 och tror jag ska gå upp och sen en gång till vid 04.00 och är jättepigg. Slutpratat om min sömn.

Igår var jag och L på badhuset, stannade ca 1 h och sedan tröttnade både vi båda. Idag har vi varit på storytime (den riktiga) och sedan har vi varit hemma och lekt och läst böcker. När J kom hem vid 5 tiden så gick jag till gymmet, körde 30 min rullband, 15 Rodd och 15 min benpress.

Nu är klockan 20.26 och jag ska faktiskt lägga huvudet på kudden för mina ögon vill faktiskt inte hålla sig uppe. Jag är ledig i helgen så får se vad jag ska hitta på, Mr långhårig vill ses imorgon så får se om jag vågar träffa honom, har ju inte prata english på hela min Sverige-vistelse.

Godnatt alla fina!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0