Nervösch

ska träffa Mr Långhåring ikväll!!

Jag och L sitter och kollar lite Rachael Ray (eller va hon heter) och snart ska vi ut och åka lite stjärtlapp, tydligen finns inte det här.

Har sovit mycket dåligt inatt och drömt massa knäppa drömmar men kom ändå upp vid 7 imorse för att jobba. Har inte hunnit göra så mycket ännu mer än frukost, bokläsning, ett pippi-avsnitt.

Som sagt så ska jag träffa mr långhårig ikväll och jag är sååå nervös, tänk om jag inte fattar vad han säger eller han inte förstår sig på mig. Vet inte vart vi ska träffas sen, han skulle berätta det idag.

Hoppas alla har det bra hemma i Sverige, nu vet jag hur ni har det med all snö:)

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0