Now I know how it feels to look down on people

Varit en inte så händelserik dag. Vaknade med världens huvudvärk så snörade på mig träningsskorna och gick en runda men i samma sekund som jag gick utanför dörren så börjde det regna, ännu skönare tänkte jag. Var inte ute på någon långrunda men blev ändå en bit.
Gick hem och gjorde iordning mig lite lunch som bestod utav avocado,morötter och lax...MMM. Satte på filmen som jag hyrde igår, Dear John. Har nog inte skrattat, gråtit och fått så mycket på en och samma gång PGA en skådespelare, Channing Tatum är fasiken världens snyggaste kille (googla får ni se).

När filmen nästan var slut så ringde Tess och undrade om jag ville hänga med henne, Megan och Johan på en lite tripp. Stannade och köpte med oss Kaffe (läs: varm choklad) och körde upp mot toppen, bergen är det berömda M-et är. Ryan lovade ju mig att åka dit men har fortfarande inte hänt nå på den fronten så jag va väldans lycklig när jag märkte vart vi åkte. i åkte Serpetinvägar nästan enda upp till toppen, är såååå coolt att se allt bli mindre och mindre Coolast var att se enda bort till Denver.

I dom vita små husen där nere bor JAG:)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0