Colorado Avalanche - Detroit Red Wings

Nu är gymmet avklarat, idag blev det 30 min på rullbandet + 20 min på cykeln + 15 min benpress + 10 min roddmaskin. Just nu sitter jag och käka frukost (bara massa nyttigheter), mitt nya liv började ju idag så;)

Ikväll är kvällen jag sett fram emot länge nu, ISHOCKEY. Vid 6 tar jag bilen i busvädret för att köra till Pepsi Center och kollar på Colorado Avalanche - Detroit Redwings. Nästan så man får hejja på RedWings ikväll eftersom det inte spelar några svenska i Avalanche, GOGO ZÄTA och LIDAS :)

Igår kom jag aldrig till Svenska skolan som jag skulle, skulle ju möta upp en svensk familj som jag kommit i kontakt med. Dom flyttade hit för 1½ vecka sedan för att bo i 8 månader och sedan ska dom vidare. Vi bestämmde att ses på Torsdag istället (tror jag), hon skulle ta med sina 2 pojkarna så kan L leka av sig lite:)

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan ut i snön och leka lite.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0