En tur på Walmart klockan 03.00 en Lördagsnatt

Igår gick jag och Malin (amandy är icke 21:()och längtade hela dagen för det skulle bli nå kul på kvällen, sa ändå till henne att vi inte skulle längta för mycket eftersom då skulle det inte bli något och så blev det. När vi var påväg hem från mallen så smsar vi tjejen (au-pair) som skulle köra underkvällen och hon säger att hon och en annan tjej skulle på bio, helt plötsligt hade vi ingen som kunde köra. Tydligen blev det ett fett stort missförstånd så det fick bli som vanligt, JAG fick köra.

Vi gjorde oss iordning och sedan satte vi oss på Woddy´s och käkade en varin hamburgare, hade redan kontakt med mr långhårig då. Vi körde DownTown runt 9 och gick till ett ställe som hette Tavern, beställde vin och drink (alkoholfri). Ca 15 min efteråt trillade även Mr L in med ett gäng av folk, hade såg inte mig så 10 efter det så han äntligen mig och som jag längtat lite (LITE okej?). Stod och pratade mest för att sitta ner vid ett bord fanns inte på kartan, även Malin hittade folk att prata med. Vi lurade i killarna att om man nyper någon i rumpan i Sverige så betyder det "HEJ", dom gick på de! BTW tjejerna som skulle köra oss kom till DT sedan också, snällt!!!

Efter ett tag så gick vi till ett annat ställe som var minilitet där alla tränges, jag fick panik. Jag hade inte haft problem med det om jag haft alkohol i blodet men nu var jag spiknykter och alla andra spillde öl och grejer typ över mig. När det stängde vid halv 2 så tog vi promenaden till bilen där vi hamnade 3 fyllon och jag, Malin skulle tvunget ha Cola men när vi väl kom till MC Donalds så ångrade hon sig men slutade ändå med att vi körde till Seven Eleven och hon fick sin cola och jag fick tid med Mr L.

Mr Långhårig (lever upp sitt smekis)

Efter mycket om och med bestämde jag och Mr L att vi skulle ses idag och han skulle ringa mig, synd bara att han var så gullig igår och jag trodde på han (han ringde inte idag), tydligen vill han ses på Tisdag men JAG kanske har annat och göra då....

När vi var påväg hem jag och Malin så hamnade vi på samma ställe som kvällen innan, WALMART. Klockan var 03.00 och vi gick in och jag kunde köpa mig ett par fejk uggs eftersom min fot blev värre och värre, aj så ont jag hade. Vi hamnade hemma i min säng klockan halv 5 typ, kollade på kort på min kamera,skrattade lite och sedan däckade vi båda.

Malin med sina fina brillor 03.00 på WM

Var en finfin kväll som jag sent kommer glömma!!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

roligt ni verkar ha - nu är vår bokning på g !

2011-01-31 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0