Börja dagen med en grå (!) smoothie


Börjar dagen med en Grå (!) smoothie, den smakade inte jättegott men slurpade i mig den ändå.

Idag är det solig dag som alla andra dagar och jag har lite planer men inte allt för många. Mia (gammal au-pair) är här med sin svenska familj nu så jag ska möta upp dom på Coors Bryggeriet snart, ganska farligt att gå dit såhär tidigt på morgonen....dom servera ju gratis öl.

Nu i helgen är det "Buffalo Bill´s days" i början idag, tydligen en lite marknad med tema COWBOY. Ska nog gå en liten runda i eftermiddag och se vad som har att erbjuda, myspys.

Nu ska jag slänga på lite smink och cykla bort och möta Mia.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0