Gästbloggare Caroline Lagerblad


Preparty at Carolines place
Caroline här, bor i Denver och är också här som au-pair. Jag träffade Ellen för första gången i februari under ett av våra clutermeetings. Ellen och Mailn gjorde ett jättebra första intryck och jag skrattade mig igenom hela kvällen! Sedan dess har vi umgåts gansk så mycket med varnadra och nu på senare tiden mest hela tiden..
Just nu är de preparty at my place och Ellen och Linnea skakar loss på mitt lilla golv! lkväll är de som ni förstår utgång i Denver. Vi hoppas på att få skaka lite rumpa på något av Denvers utställlen. Lovar att jag ska hålla koll på ellen under kvällen, eller blir de som vanligt ellen som får hållar koll på allt...
Följ mig på min blogg

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-24 @ 15:29:38
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Michelle <3

Snygg blogg!

2011-07-25 @ 00:02:06
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0