Igenväxt hål!

Jag vet, jag ser ut som en stoppad korv, MEN L ville att jag skulle se ut som ett flygplan och så gjorde jag de...ni ser att jag står konstigt va!!! =D


Det var den jobbdagen, blev ett kort pass på 8-12 idag. Har varit en stund i parken och lekt i det fina sommarvädret men som det vart dom sista dagarna så kommer det komma en åskskur och storm, gillas inte så mycket.

Tänkte jag skulle dra bort en snabbis till Mills, måste köpa äkta silver örhängen eftersom mitt hål som jag tog i vintras inte är okej och iförrgår när jag skulle tvätta det så tog jag såklart ur örgänget och sov utan det över natten så när jag skulle sätta i det igår så var det typ igenväxt och jag råkade göra ännu ett hål jämte så nu vet jag inte vilket som är det rätta hålet. Dit jag ville komma var att jag idag ska köpa ett silverörhänge så jag kan få iordning på mitt öra.

Ska bort till gymmet lite senaste ikväll också eller om jag hinner en runda utomhus istället, passa på när det är fint väder ute.

Hej sålänge!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Eliz

Vilken fin bild..... å va duktig du har blivit med gymmet!! Kram

2011-07-12 @ 21:32:57
Postat av: LISA

SVAR: Hhahah! Luring kluuuuring ;)

Fast skåningar använder ju inte R? :O

2011-07-12 @ 21:57:19
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0