Regn = Gottedag!

Från 32 grader sol till 32 grader åska och regn

Till slut kom Carre Caroline och vi gick direkt till downtown och köpte med oss käk och satte oss vid vattnet och kollade på dom som paddlade båt (vad heter de?) och gjorde massa volter. Helt plötsligt blev det världens oväder och vi fick springa in i sporthallen och vänta till det skulle lugna ner sig, good luck och komma ut därifrån lixom. Var länge sedan jag såg så mycket regn och storm på samma gång, man blåste bort lite. V fick hålla i oss i träd för att inte blåsa med vinden, kolla bara bilderna nedan!
När det väl lugnat ner sig så sprang vi hem till mig och "degade" i min soffa som så fint Caroline kallade det, menade hon en kakdeg då tänkte jag...fick inget svar. När vi tröttnat på deg så gick vi till downtown igen och käkade glass, kan ju inte bli för mycket av det goda...regn = gottedag...inte träningsdag som vissa säger.

När vi smaskat i oss all glass så gick vi till spritaffären och sedan vidaret till en sportaffär där dom säljer minnetonkas, är sugen på ett par till..är ju så billiga här. Sedan lämnade Carre Caroline av mig och sedan dess har jag inte gjort så mycket mer än ätit käk med familyn och sedan försökt hitta vad jag ska ha på mig i helgen, gick sådär. Man shoppar HELA TIDEN men ändå har man inget att ha på sig när man väl ska ut och festa.

Nu är det dax för sovning för Ellen, imorgon blir det jobb 12-18 typ och sen hämtar Caroline upp mig för att sedan äta tacos och myspysa och ladda inför dagen efter.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 19:10:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0