Tornadovarning in Darwin (som anna h kallar de)

Här sitter jag med min randiga byxdress, ser mer ut som en pyjamas men tanten före mig i kön tyckte jag hade en "cute outfit today", ja ni kanske kan gissa vart jag är?! Starbucks is the shit, inte lärt er det ännu?

Idag är jag som sagt ledig, finns ju mer dagar då jag varit ledig men INTE haft tillgång till bil och när jag som idag har det så har jag inte en aning vad jag ska göra, jag som har så många ideér när jag väl inte har bilen. Körde iallafall bort en runda till Dollar Tree och Good Will, fick med mig lite hem för en billig peng. Som sagt så hamnade jag på Starbucks, var faktiskt längesedan jag var här nu så idag fick jag faktiskt unna mig en stor chailatte (vill inte ens veta hur mycket kalorier det är i den). Fundera på att skita i att äta lunch idag, är jag dum då? jag kom ju inte ens iväg till gymmet imorse!


Ikväll ska jag  åka downtown och käka middag med amanda,hennes päron, linnea och carro. Vi skulle mötas på Cheesecake Factory vid 8-halv 9 så kanske hinner ett gympass innan, orkar man de? En annan sak som är ganska läskigt är att jag nyss fick sms va Carro som i sin tur hade fått sms av hennes Hostmorsa där hon skrev att det var TORNADOVARNING, tydligen har molnen konstigt form där borta i Denver... här i Golden har vi inte ens några moln idag, hur sjukt?
Hoppas jag kommer iväg iallafall ikväll utan att flyga iväg med bilen, fast när jag tänker efter så är ju "Tornado" på Liseberg riktigt kul, kanske bode passa när de väl är hålligång?!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mimmi

tanten hade rätt! dressen är

verkligen gullig;)

2011-07-15 @ 09:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0