Trevlig kväll på CCF

Igårkväll blev det att åka downtown och möta upp Amanda och hennes svenska päron på Cheesecake Factory. Fick sms härrom dagen där Amanda bjöd med oss eftersom hennes föräldrar ville träffa hennes vänner här i USA, aldrig fel med en bit mat. Det var en trevlig kväll med mycket skratt, hennes föräldrar måste tyckt jag var knäpp..men det är sådan jag är. Jag käkade pasta till jag hade ont i magen så blev att rulla hem till golden sen, jag och min bil. När jag åkte hemmåt var det vääärldens oväder och blixtrarna lös upp hela himlen, fick en lätt vattenplaning och trodde jag skulle tappa kontrollen där ett tag men det gick bra.

Såhär såg jag ut igår, ROSA och ORANGE och SVART

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0