Blogg.se strejkar

Vet inte vad som hänt med blogg.se idag, jag har inte kunnat skriva inlägg och inte kunnat kolla min statistik.

Nu går det iallafall, inte för det hänt så jättemycket idag men tog en runda till Mills iallafall och checkade lite saker, körde hem och chillade fram vi käkade nu ikväll. Hade inte lust att dra till zumban idag, var så tråkigt så stannar hemma och tog en lång skön dusch istället, nu sitter jag och kollar första Stanley Cup Finalen mellan Boston - Vancouver... ska jag vara ärlig så har jag ingen koll på dessa lagen, tro det eller ej;)

Imorgon blir det lite jobb, först på morgonen när J skulle på yoga och sedan en liten runda medans trollungen sover så vad som händer när jag passar henne vet jag inte än, parken troligen.... fast det är typ bara mellan 7-8 så kanske inte parken ändå;)....

Idag skulle det egentligen var sooool hela dagen men vet inte vad som hände, det har varit ca 30 grader idag igen  men utan sol, bara massa moln över hela himlen. Hoppas på sol imorgon så man kan bättra på brännan lite, börja fjälla nu.

På Fredagkväll ska jag på bio med "Thigge" (varför sätter jag smeknamn på alla jag vet?), han är au-pair i Evergreen och han frågade om jag vill hänga med på Hangover 2, har inge annat för mig på Fredag så då blire bio, hoppas den är bra!

Nu ska jag kolla vidare på hockey, paus just nu. 0-0 står det och det är massa av fajter, I LIKE =D

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0