glass i stora lass!

Godmiddag Colorado.... Godkväll Sverige!

Som vanligt är det sol ute och då får man ju passa på att vara ute och bättra på brännan. Uppstigning 6:15, var inte kul kan jag säga efter 3 h sömn inatt men det fick gå. L sov när jag gick upp så blev att kolla lite tv innan jag hörde henne trippa upp för trappan (hon har en "stor-tjej-säng" nu", fick smått panik när hon såg att mamma och pappa inte var hemma. Försökte med allt för att göra henne glad men icke, men det släppte efter ett tag när hon hörde att jag kollade på "katten i hatten", då kom hon och sa att hon inte var arg längre och sa förlåt för hon skrek (gulle dig).

Tog oss en runda ut till downtown Golden och köpte glass och satte oss i solen, tog även lite kort (läs: L tog kort på mig) och lojjade oss. Påvägen hem så stannade vi till i parken men det var alldeles för varmt för att leka, plasten i rushkanorna var omöjliga att åka i. Kollade även på dom som åkte i vattnet, L sa att det var hennes syster och bror, hon satt mest och klappade och hejjade på.

Fotograf: L

Fotograf: L

 

Nu har jag precis lagt L för nap så jag ska lägga mig ute i solen tror jag eller fixa och dona inför närmsta dagarna, vad tror nog jag väljer?;)

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0