IM BAAACK!!

Jag är tillbaka i US and A!

Resan igår var så sjuukt seg, eftersom det var dag hela vägen så var det ljust på flyget och där med svårt att sova. Den "långa resan" mellan Asterdam-Detroit hade jag hoppats på film i varje säte men icke, fattigt flygplan hade bara en myrkrigs-storbild-tv där som visade gammal film och man hade ingen val om man ville eller inte titta.

Klockan 16.00 landade vi i Denver och J kom och hämtade upp mig, vi åkte hem och Lu kom springades och kramade mig när jag kom till huset...gullegull! Vi käkade lite på kvällen och sen tänkte jag skulle vila lite, slutade med att jag somnade 20.00 och vaknade igen 02.00 (med kläder på). Hatar att vara såhär jetlaggad, men hoppas det ändras snart.

Imorse när jag vaknade blev det dusch och påklädning och verkligen cyklade det fortaste jag kunde till starbucks, vad jag har saknat dig Chailatte! Sen åkte ja och köpte en tidning och cyklade vidare till vattnet och kollade på folk i vattnet, solade mina ben och läste min tidning.


Nu ligger jag i sängen och kollar bilder från Sverigetrippen, rinner några tårar ned för kinden ibland när det tex kommer upp bilder på Villebus, världens finaste unge!! Tänkte jag skulle vila lite, ta igen all sömn jag gått förlorad. Ikväll vet jag inte vad som händer, vet inte om jag orkar göra något i vilket fall som helst men ändå.


Jag innan idag!

Jag ska göra ett inlägg om Sverige-resan lite senare så håll utkik!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är på plats!

Tack återigen för att du kom hem till Vår Annas å Petters Student. Detta kommer vi leva på länge!!

Hör av dig om du vill ha foto

från detta evenemang!

Kram å sköt om dig!

/ Clarbergs på Idrottsvägen!!

2011-06-19 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0