Isglass förgyllde min kväll!!

Istället för att cykla hem som jag skrev i inlägget innan så cyklade jag förbi parken, köpte med en ceasarsallad och kollade på allt folk som åkte gummiring. Det är så kul för vid varje "vattenfall" så trillar ALLA av och man sitter där och skrattar, det är ju faktiskt hemskt för det är ju strömt. Det var 2 tjejer som åkte och trillade i, den ena kom inte upp på till ytan först och när hon väl kom upp så var hon 20 m. bort. Där satt jag i ca 1 h och skrattade åt folk och åt min sallad.

 

Cyklade hemmåt där dom andra var hemma och blev att äta lite jordgubbar och prata för att sedan dra mig neråt till my room, pratade lite med Caroline och Amanda på datorn. Blev så sugen på isglass och kom på att jag köpte ju 8-pack härrom dagen så blev att gå ut och sätta sig lite i det sköna kvällsvädret och surpla i sig sin isglass.

 

Nu ska jag kolla på "Bachelorette Sverige" och sedan sova, hoppas på mer sömn inatt!

 

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0