JAG ÄR I SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trodde ni själva att jag skulle skippa min brors och kusin´s student? NOPP!!

I Onsdags eftermiddag så begav jag mig från ett stekhett Denver till inte mindre än GÖTEBORG/SVERIGE/SWEDEN! Det var bara Pappa och Mamma som visste om att jag skulle komma så blev att överaska min syster på kvällen när vi kom från Götlaborg.

Nu ska det firas för fulla muggar och imorgon beger jag mig till JÖNKÖPING till MALIN och resten av veckan ska jag hänga med Ville (och alla andra såklart) så mycket som möjligt, vill ner en runda till Malmö också så får bli så!

Detta fick följa med från Amerikat, var det är i får ni kort på sedan:)

Nu ska jag njuta och kanske inte kommer uppdatera varje dag men det kommer bilder och inlägg om mitt Sverige-inlägg så fort jag får tid!

SKÖNT ATT VARA HEMMMMMMMA!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

så skönt att ha dej hemma. Du märker så glada vi är,särskilt Petter !!

2011-06-11 @ 07:00:57
Postat av: anna humble

skönt att ha dig hemma <3

2011-06-11 @ 10:14:46
Postat av: Liam O Loui´s Mamma

Va gjorde du i Jönköping då? :) Vi älskar salladen där. Sjukt god :) Vart satt du då?

2011-06-12 @ 19:14:39
URL: http://www.metrobloggen.se/ThereseSundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0