Midsommar förberedelse

Jaha då var "den stora dagen" här, enligt mig tycker jag Midsommar är ganska överskattat eftersom det känns som folk bara super och slåss (dom tycker det ska vara så). Förra året var jag på Öland med Emma, bästa festhelgen ever och då tyckte jag faktiskt midsommar var meningen att firas.

Eftersom man är på andra sidan Atlanten så känns det som det bode firas eftersom ingen annan firar det här och då blir det roligare. Bästa Linnéa hämtar mig lite senare och sen ska vi till en park och käka småkäk, fira midsommar och dansa runt en träd (har inte hunnit fixa en stång). Det kommer en tjej som är en gammal au-pair, hon verka jättetrevlig iallafall och sen blir det Jag,Linnea,Caroline och Hanna (finne). Jag köpte med mig svenska flaggor hemifrån så här ska de viftas. Efter parken dra vi vidare ut och skaka rumpa, jag är taggad till tusan. Får sova hos Caroline med, räddade min midsommar!

Idag har jag än sålänge inte så mycket mer än cyklat bort till affären och handlat lite inför kvällen och sedan vidare till spritaffären och köpte lite vin, insåg när jag kom hem att jag köpt ett typ alkoholfritt vin så får fixa nå mer sen. När jag kom hem igen så gjorde jag chokladbollar, smeten såg jättekonstig ut så får se hur det blir senare.


Jag tidigare idag!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken härlig cykel =) Hoppas dagen blev bra!

2011-06-26 @ 18:26:01
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Sandra

Ja just nu gör jag de, ska hem till Sverige om en dryg månad dock men planerar att komma tillbaka så fort som möjligt :) Är i LA!

2011-06-26 @ 19:25:13
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: mysan

Helloj sötnöt! :)

allt bra?

Tänkte bara säga att jag finns om du vill prata! har hjälpt folk hela dagen idag och jag finns och stöttar dej gärna om du har de svårt elr känner någon som har de jobbigt! hojta till så finns jag!

kramar <3

2011-06-27 @ 22:25:22
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0