Min överaskningstripp till Sweden (Blandat)

Jag har hittat på massa när jag varit hemma som sagt, tack alla nu som gjort det till en bra sverige vistelse.

Var i Skåne hjälpte pappa att hämta en bil. Åkte vidare till Malmö och checkade shoppingen, fanns dock inget på Weekday som jag hade hoppats.

Umgåtts med fina vänner (lagat soppa hos Anna, kollat på fotboll, spelat kort, grillat)

Varit och grillat hos mina kusiner

Umgåtts med Ville i Tingsryd och Karlskrona (elin och jonas också)

Fikat på Börjes


Andra saker som hänt som jag inte har bilder på är att jag varit hos min Morfar och hälsat på och
grillat hos min syster


Jag har haft en underbar vistelse i Tingsryd/Sverige. Nästa gång jag kommer hem är i Januari, längta som bara den även om jag trivs här i USA.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0